poniedziałek, 10 kwietnia 2017

Recenzja fotoksiążki od SAAL DIGITAL

Cześć !
Miałam możliwość przetestowania fotoksiążki od Saal Digital, akurat jest to fotoksiążka ślubna, Wybrałam opcję zdjęć matowych, 36-stonna książka, twarda okładka - jakość? Idealna.
A więc Firma Saal Digital generalnie oferuje bardzo szeroki wachlarz swoich usług od fotoksiążek, po nadruki, kalendarze, fotoobrazy, itp.
Muszę przyznać, że miałam wcześniej do czynienia z innymi drukarniami, które robią fotoksiążki i niestety nie zawsze ta współpraca byłaby taką jaką bym chciała.. z Saal Digital od początku wszystko było jasne, dokładne.
Wybrałam opcję swojej fotoksiążki z twardą oprawą.w formacie 21 x 28 cm z błyszczącą okładką, ale matowym środkiem i z 36 stronami.
Sama aplikacja do projektowania : super prosta, bardzo przejrzysta, projektowało się bardzo przyjemnie. W moim przypadku idealna zgodność projektu z drukiem ( co naprawdę bardzo rzadko się zdarza). Po zaprojektowaniu wystarczy wybrać opcję projekt gotowy, przejść do płatności i podania adresu.. jednym słowem pikuś. Byłam bardzo zdziwiona i zadowolona z tej szybkości i prostoty zadań. Czas realizacji trwa ok 7 dni.. jednak w moim przypadku trwało to 2 dni.. Zamówiłam fotoksiążkę na spokojnie w niedzielny wieczór, a ku mojemu zdziwieniu kurier pojawił się już we wtorek o godzinie 11. Wow naprawdę ukłon w stronę firmy. Samo zapakowanie paczki - kolejne zdziwienie, pełen profesjonalizm, ładne opakowanie, fotoksiążka zapakowana dodatkowo w ochronną piankę.
No więc otwieramy :
Okładka wygląda pięknie, jest twarda, błyszcząca z miękkim watowaniem, dzięki czemu można otwierać i zamykać po 50 x dziennie :) Nie  brudzi się od palców i nie zostawia śladów. Wow !
środek wykonany jest już w wersji matowej . Dla mnie super, ponieważ nie odbija światła. Cała fotoksiązka jest wykonana bardzo dobrze i jest ze sobą naprawde dobrze sklejona. Pomimo mojego wielorazowego użytku i nie obchodzeniu się z nią zbyt delikatnie, książka nie rozkleja się. Strony są grube i solidnie wykonane. 


Jakość zdjęć naprawdę high level. Zdjęcia są niesamowicie szczegółowe, dobrze nasycone, naprawdę nie można powiedzieć złego słowa o jakości druku Saal Digital. 


Podsumowując: podoba mi się prostota zaprojektowania przez człowieka swojej wymarzonej fotoksiążki i jakość wykonania oraz szybka dostawa i przejrzystość podczas zamówienia. 
Szczerze Polecam !



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz