wtorek, 9 maja 2017

Testowanie kapsułek Vizir Pods od Everydayme


Ostatnio odwiedził nas kurier i przywiózł... Kapsułki Vizir GO Pods Alpine Fresh ✌

Muszę przyznać, że kapsułki są fantastyczne. Pięknie pachną, są wydajne. Napakowałam do pralki naprawdę sporo.. a w dodatku nie uczulają mojego maleństwa.

W zestawie Ambasadora było jedno opakowanie kapsułek dla mnie, oraz 20 małych opakowań do rozdania wraz z ulotkami.

Już po wypraniu ( pierwsze pranie było kolorowe) tkaniny zachowały swój piękny kolor,kolory były wyraziste, wszystkie plamy po marcheweczce, buraczkach i soczkach mojego dziecka poznikały. Zapach, który towarzyszył praniu po powieszeniu na suszarkę był nieziemski.. zapach utrzymuje się bardzo długo !
Natomiast drugie pranie ( białe ) i kolejne miłe zaskoczenie - 100 % bieli ! Pieluchy tetrowe idealnie czyste i pachnące !

Jestem bardzo zaskoczona ! I napewno kupię je znowu !

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz