wtorek, 6 czerwca 2017

Wielki Test ARDO CALYPSO

Cześć , miałam przyjemność testować wspaniały laktator ARDO CALYPSO. 
Jestem bardzo pozytywnie zaskoczona - nowy laktator już zamówiony na własność !

Z racji tego, że jestem mamą karmiącą piersią dostałam do przetestowania laktator ARDO CALYPSO. Jego pierwszą i wspaniałą zaletą jest to, że jest on MEGA CICHUTKI. Poza tym jest bardzo skuteczny i szybko radzi sobie z odciągnięciem mleczka. Wcześniej stosowałam inny laktator,również elektryczny.. i powiem Wam, że bardzoo bolały mnie piersi, kiedy nim odciągałam, była to dla mnie męczarnia a i mało mleka się odciągało. Po wypróbowaniu tego cuda - mam mnóstwo zamrożonego mleka w zamrażarce i nie bolące piersi ! Jest bezbolesny i łatwy w użytkowaniu.
Fajne jest to, że to my ustalamy moc ssania oraz cykl pracy.. to naprawdę daje duże pole manewru.
Laktator wciągnął mnie totalnie, otrzymałam go na pięć dni- odciągalam po2-3 x dziennie. Robiłam to z czystą przyjemnością. Laktator jest ładnie wykonany, prosty w obsłudze i wygodny.

Z całego serca mogę polecić każdemu . 0 wad !

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz