wtorek, 5 września 2017

Lato z Monte Santi - pyszne owocowe wina !

Chciałabym Wam przedstawić NAJSMACZNIEJSZE winka owocowe - Monte Santi.
Dostałam sie do kampanii ambasadorskiej Monte Santi ( to było najlepsze co w tym dniu mogło mnie spotkać ;p). Do testów przekazano mi 2 aromatyzowane wina- White Original ( winogronowe) oraz Pineberry (biała truskawka ). Drugi smak mocno mnie zaintrygował, ponieważ nigdy, przenigdy nie słyszałam o tym owocu, a co dopiero o winie z tego owoca.
W akcji są 3 zadania, na każdy tydzień jedno.
A więc.. winka są idealne na kobiece spotkania lub samotne wieczory przed tv. Są delikatne, super komponują się z jedzeniem, plotkami i relaksem.
Wino White Original - zupełnie nie mój smak ( nie lubię białych win). Myślałam , że to wino mnie przekona , ale niestety, dla mnie każde białe wino smakuje jak szampan... ( bleee). Natomiast po dolaniu sprite'a - rewelka !
Ale.. Pineberry- moje podniebienie pokochało to wino tak samo jak moje serce.  Lekka słodycz, dobrze wyważona, delikatna i orzeźwiająca.Znikło w mgnieniu oka.. i niestety musiałam szybko biec do sklepu po następne. Wszystkim kumpelom zasmakowało.
Jednym słowem smaczne, delikatne i orzeźwiające. ❤

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz