wtorek, 17 października 2017

Recaro Zero hero.1 i-Size

Dziś przedstawiam testowany przez Nas fotelik samochodowy RECARO ZERO.1 HERO i-Size

https://youtu.be/_SJX5sdk2iY
zapraszam do obejrzenia filmu , który przybliży Wam fotelik wizualnie.
Fotelik został dopasowany do mojego samochodu AUDI A3 quattro. Fotelik jest obracany 360 stopni co przy moim 3 drzwiowym samochodzie jest REWELACYJNE ! Mega wygoda, szczególnie przy zapinaniu dziecko w pasy i dociąganiu, jak i przy dłuższej podrózy jeśli chodzi o karmienie.
Fotelik może być używany od urodzenia ( chociaż ja proponuje od momentu kiedy dziecko potrafi samodzielnie siedzieć.) do 18kg lub 105 cm wzrostu. Fotelik zapewnia dziecku wygodę i przestrzeń nawet w tak małym i sportowym aucie jak moje, z resztą sami zobaczycie na załączonych zdjęciach.
Tapicerka jest ładna, elegancka i szybka do wyczyszczenia .




Fotelik się ładnie pezentuje i podejrzewam, że będzie się ładnie prezentował w każdym samochodzie, a dla dziecka to sporo luksusu i wygody. 
Nasz Kacper nie chciał już jeździć w łupinie, każda podróż wiązała się z krzykiem , płaczem , a nawet wręcz darciem ( oczywiście nigdy nie kończyła się snem) . W momencie kiedy zapiełam go w ten fotelik i ruszyłam samochodem - bez płaczu , bez jęczenia dziecko zasnęło jak zaczarowane. 
Od tej pory jazda samochodem z dzieckiem zamieniła się z koszmaru w przyjemność. w końcu mogę jechać na zakupy, do przyjaciółki czy po prostu odwiedzić rodzinkę . 
Dzięki ISOFIX fotelik jest bardzo łatwo zamontować czy przepiąć, a 5-punktowe pasy zapewniają synkowi maksimum bezpieczeństwa. Dodatkowa super opcja dla mnie to taka, że na nózce od bazy świecą się światełka w zależności od dobrze zamontowanego fotelika i odpowienio zapiętego dziecka świecą sie na zielono lub czerwono, co już w ogóle wpływa na komfort mojej jazdy i pewność  że dziecko jest bezpieczne. 

Kolejny super plus dla tego fotelika - dziecko się nie poci w nim. Tkaniny są tak świetnie oddychające , że zapewniają odpowiednia cyrkulację powietrza.
Zagłowek regulowany wielostopniowo, pozycja także . 
Recaro zapewnia dobór wymarzonych kolorów tapicerki. 

Dziecko można wozić tyłem ( tak jak my do tej pory ) lub przodem :

My już wiemy , że kolejny fotelik będzie również od RECARO. 

Polecam ten model z całego serca!
Dbajcie o bezpieczeństwo i komfort jazdy waszego malca 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz